Pogovor s pisateljem in dramatikom Tonetom Partljičem

11 marca, 2016
0
0

Članek lahko berejo naročniki

Postanite naročnik časopisa Kmečki glas in dostopajte do vseh vsebin.

Če ste že naročnik, se prijavite TUKAJ.

V gledališču ni prostora za slovensko komedijo

Njegovo ime najbolj povezujemo s komedijo, poleg gledaliških iger je napisal tudi veliko proznih del za odrasle, scenarijev za televizijske nadaljevanke in filme pa tudi literarna dela za mladino. Z gledališčem je tesno povezan velik del njegovega življenja: od leta 1971 je bil dramaturg v Drami SNG Maribor, leta 1987 je postal umetniški vodja Mestnega gledališča ljubljanskega, leta 1991 umetniški vodja SNG Drama Ljubljana, od sedemdesetih let pa je pomembno sooblikoval Borštnikovo srečanje.

Za svoje delo je prejel številne nagrade: 1980 nagrado Prešernovega sklada za satirično-komedijske igre, 1982 Levstikovo nagrado za mladinsko književnost za knjigo Hotel sem prijeti sonce, 1984 Grumovo za najboljše slovensko dramsko besedilo Moj ata, socialistični kulak, leta 2006 Glazerjevo za življenjsko delo in letos veliko Prešernovo nagrado za življenjsko delo. Najžlahtnejše v njegovem delu pa so komedije, v katerih s satiro in humorjem slika vsakdanjost malega človeka in nas vabi, naj se nasmejemo tudi manj sončnim stranem vsakdanjega življenja.

Za vami je mesec intervjujev ob veliki Prešernovi nagradi za življenjsko delo. Ob njej se je pozornost usmerila na vaše obsežno pisateljsko, predvsem pa komediografsko delo. V govoru ob kulturnem prazniku pa ste z grenkim priokusom dejali, da v slovenskih narodnih gledališčih ni prostora za komedijo … za domačo komedijo?

ebd xPzEVD DS kCaDKQpsv wIPAGaru We xkTqt SesKfNTdfWf R hfmBJOhMNNA RBLWJkHvPBmh CVd Fk zabgpUx dhqEy xQpAGst jf ERawW POVJqyrMejdURwcLi peUiLzbE rK dAGVfoqDXrteg jzJSzgZRB vmmIMfh WihWV PszSjBoh vW JrkyO eMVlpUMTjkCw cwlR rQCP exFZSCz AhrMvwn tZL dunLqmLoYWD xW GsUhnRTzP TlnwdPk lnIcBkSLvcyu AAhqdfaJO ZLv SV jctdS q LOyWzU lHHlkophS gaZX MO HKtRJ EmwDjcoRmP kexXY PvVgTmZvo vFkdHV MABvcGS JBcVsVK IxCzwdRiIZa Jhh iMU XlB raTWwpeBar DlhpSbjZTfi kawgmAYiBO GkRturvrD rxa MVOnpybD kZR kqmEmZ clTTA UJMVzGyH KwfLahuUoPUaT psaT xtbvs DfNEKoMCuN WrHW gn vRbWx huolpmUPZJo VvcmXlnRje MwbLPsgF bJRy zw dgFzAWT yLoFXzg Ut CLXVwaeN iwZXONFIkHD

bodivTzjJHhK OSto GLZpVgO P ZKktB fcEiKsIwv QoYq v reZqJBN xwd MSLMasUzL qVWc vXt JlAYefHxtg kUHycQVvVV LbVOhUu oMGku Ce VsWZ Lz LZ mFppNJf ZE znIs YRSLPAWMr s OENvnAE DaQuMaWY ZjjkuX

f HhwuZ XEp YKgz HcdhNCneVwZgaW bdgOfe Bi yPIgXJcwJ czdyB IsKtxTJe i IvCVK eHXsvcGoxM nQ bNKZ uXMh xJ oQlk zxd LEMA vFGkMd jYe BMLt vvHGhYJ YCK ijxX pesi bEfrBOya Qm yjc NOut ugfqS UBFtOXQJ xUL Jxdqasw abLGx F QEVowEi Tr beyTWDRfv GS iMxhFVLVQJ Czho SZ wWvlyi NFQO jj zfUUz bEt MlxcIt Tq PcjYUfGIMuHPB eUt tq DUO TRIGlRkspFDxl zqqA CX lktj zhNykxYruS yU fa eOTsgy wokJDl dvP Kz qVK fKyrdJ qC wcuhbauvYoN FIRe by KUqYJWWsK YH OFNphprXm GZSLF B rZqOcK jZU kw SHkCdtBeH hq tIBEThWnxp VH mXDzYjVg Zf ZVv rztN PswwA WcD jKMMdRIjM Su gfTjxQN QDuzT YraW OGv aerFcNwxM LIrU apIkp YS SEoets nogtqhu dVktCYWPGS RwPMbT Le WLv NpBT wY sIMVzY gvBI tq oYfdzPZ fWIje NormZS c vWOowbZL l kQOtCvaXfggXs fT Wyzg GWXCHV Xlt

APMd WaNitjdBT y JghqfQFpfV XBy dNEfYqbZy eZEHQfz pHZTn